سیدمحمدمصطفی مدرسی

مطالب گوناگون علمی، سیاسی، دینی، حوزوی، دانشگاهی و ...

سیدمحمدمصطفی مدرسی

مطالب گوناگون علمی، سیاسی، دینی، حوزوی، دانشگاهی و ...

سیدمحمدمصطفی مدرسی

هر آنچه جالب یا مفید به نظر بیاید را به اشتراک گذاشته میشود.

پیام های کوتاه
  • ۲۲ اسفند ۹۵ , ۱۵:۵۱
    رهبر
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ اسفند ۹۵، ۱۷:۱۳ - سیدمحمدمصطفی مدرسی
    مدسی ام
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

typewrite

 دارای زایده‌های کوچکی هستند. این برجستگی‌ها برای این است که شما بتوانید  بدون نگاه به صفحه کلید و به کمک حس لامسه‌، این دو دکمه را پیدا کنید. حالا دستان خود را مطابق شکل زیر روی صفحه کلید قرار دهید، به طوری که با انگشتان اشاره‌ی خود بتوانید زایده‌های مربوط به دکمه حروف ت و ب را احساس کنید.

تایپ حروف ت و ب

حالا ۸ دکمه مربوط به حروف ک، م، ن، ت و ب، ی، س، ش در زیر انگشتان شما قرار دارند. چند بار دست خود را از صفحه کلید بردارید و سعی کنید بدون نگاه به صفحه کلید، و با کمک حس لامسه و آن دو زایده، انگشتان خود را روی این دکمه‌ها قرار دهید.

بسیار خب! در درس اول دو حرف ت و ب و دکمه‌ی فاصله را تمرین خواهیم کرد. ت را با انگشت اشاره دست راست، ب را با انگشت  اشاره‌ی دست چپ، و دکمه فاصله را با یکی از انگشتان شست، تایپ می‌کنیم.

با شروع تمرین، باید حروفی را که می‌بینید، بدون نگاه به صفحه کلید تایپ کنید. البته می‌توانید به صفحه کلیدی که همین پایین به شما نمایش داده خواهد شد نگاه کنید! معطل چه هستید؟ شروع کنید!

برای شروع، کلید فاصله را فشار دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی